Klacht: Registreren werkt niet

op 05 juli 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hallo

Als ik mij wil registreren op de Basic-fit app kom ik op een lege pagina terecht. Registeren lukt dus niet meer.

Ik zou tevreden zijn als ik mij terug kan registeren en zo van de app gebruik kan maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste Fien, Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend om te horen dat je je niet kan registreren op onze Basic-Fit App. Graag had ik je hier telefonisch over gesproken, zodat we samen kunnen achterhalen waar het fout gaat. Helaas krijg ik je op je telefoonnummer, 0474561965, niet te pakken krijgen. Graag hoor ik van jou op welke telefoonnummer ik jou wel kan bereiken en wanneer het je natuurlijk schikt. Ik hoop snel weer van je te horen. Met vriendelijke groet, Sanya van Basic-Fit

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 juli 2017 om 17:12 geantwoord

Beste Fien,

We hebben je nu meerdere malen geprobeerd te bereiken, maar krijg jouw helaas niet te pakken. Helaas kunnen we hierdoor niet samen uitvogelen waar het fout gaat.

Er is een mogelijkheid dat het je niet lukt te registreren, omdat je op een WiFi verbinding zit. Ik wil je daarom wel adviseren om van de WiFi af te gaan en met een normale verbinding opnieuw te proberen.

Ik hoop dat het je lukt om je alsnog te registreren. Zo niet, dan wil ik je echt vragen om contact met ons op te nemen.

Hopelijk hoor ik snel van je terug!

Sanya van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Fien_m