Klacht: Regenboog/pride like knop is verdwenen

op 06 juli 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Het leek zo mooi: Facebook gaf ons LGBT-ers ook een eigen like-functe door de regenboog/pride vind-ik-leuk mogelijkheid. Maar duidelijk deed men dat alleen om tijdens de Amerikaanse gay pride maand ff punten te scoren maar toen die pride maand eenmaal was afgelopen ging die weer de kast in. Als je ons LGBT-ers echt wilt steunen dan haal je die Pride-Like voor eens en voor altijd uit de kast want daar gaat het tenslotte om: wees pride om wie je bent en kom uit de kast! Facebook zei dat ze de LGBT-gemeenschap steunde, maar blijkbaar is die steun maar 1 maand per jaar.

Haal de regenboog vind-ik-leuk definitief uit de kast als je de LGBT-gemeenschap ook echt wil steunen - zoals jullie beweerden tijdens de Pride Month in Amerika - maar stop ons niet meer terug in de kast, want we strijden juist ervoor om uit die vervelende kast te kunnen komen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Siderius