Klacht: regelmatig géén telegraaf

op 30 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Joosten,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u het abonnement beeindigd heeft omdat u een incorrecte bezorging ervaart.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen, helaas was er geen gehoor.

Volgens onze administratie zijn de klachten die u vorige week ervaren heeft helaas niet doorgegeven. Hierdoor hebben wij geen actie kunnen ondernemen.

Wij vernemen graag alsnog op welke dagen u de klachten ervaren heeft zodat u tot het einde van het abonnement mag genieten van een bezorging die naar behoren verloopt.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door majoosten@chello.nl