Klacht: refund wordt niet betaald

op 13 juli 2018 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Smartwatch gekocht onder voorwaarde vooraf dat Nederlands als taal beschikbaar zou zijn hetgeen bevestigd werdt door de verkoper.
Bij aankomst bleek Nederlands niet beschikbaar. Na contact met de verkoper de smartwatch terug gestuurd en de verkoper zou na ontvangst het bedrag terug betalen. Ze hebben het horloge 3 mei ontvangen maar de refund blijt uit.
Ook gemeld bij aliexpress maar na allerhande beloftes van wij lossen het op wordt er nog steeds niet betaald

Gewenste Oplossing:

Na terug betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.vanHak