Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil een klacht indienen tegen Redjeweb vanwege een niet nagekomen afspraak en slechte communicatie. In augustus 2024 heb ik bij Redjeweb een website laten maken en een aanbetaling gedaan. De eigenaar beloofde mij dat mijn website binnen een week zou worden opgeleverd, maar nu, zes maanden later, heb ik nog steeds niets ontvangen.
Ondanks meerdere keren contact opnemen, blijf ik alleen maar vage beloftes krijgen zonder enige actie. Redjeweb heeft zelf niet eens een officiële website waar ik meer informatie kan vinden. Ik voel me opgelicht en wil anderen waarschuwen om geen zaken te doen met dit bedrijf.
Ik eis dat Redjeweb mijn website per direct oplevert of mijn aanbetaling terugbetaalt. Als dit niet gebeurt, overweeg ik verdere juridische stappen.
Ik hoop dat Klacht.nl mij kan helpen deze kwestie op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat Redjeweb alsnog zijn verplichtingen nakomt en mijn website oplevert zoals oorspronkelijk afgesproken. Dit betekent:
Oplevering van de website binnen 7 dagen
De website moet volledig functioneel en volgens de afgesproken specificaties worden opgeleverd.
Indien er aanpassingen nodig zijn, moeten deze binnen een redelijke termijn worden doorgevoerd.
Terugbetaling van mijn aanbetaling als de website niet geleverd wordt
Als Redjeweb niet binnen 7 dagen de website kan opleveren, eis ik een volledige terugbetaling van het bedrag dat ik al heb betaald.
Transparante communicatie
Redjeweb dient duidelijke en eerlijke communicatie te bieden over de voortgang van mijn project.
Geen vage beloftes of uitstel zonder goede reden.
Als Redjeweb niet aan deze oplossing kan voldoen, overweeg ik juridische stappen om mijn geld terug te krijgen en verdere maatregelen te nemen om anderen te waarschuwen voor dit bedrijf.
