Klacht: Red Together

op 10 februari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na vele keren telefonische info gekregen te hebben heb ik en mijn dochter en zoon een Vodafone afgesloten. Ieder voor zich met een nieuwe telefoon. We kwamen van KPN. Als dat allemaal liep zouden wij naar 1 Red together abonnement kunnen. Dat wAs voor ons aantrekkelijk genoeg om over te stappen. Ik kon als 1e over, naar een Red essential abo met iPhone daarna nam mijn dochter hetzelfde. Toen mij zoon, een iPhone maar dan met Red together. Mijn dochter en ik zouden daar zonder restrict bij kunnen. Niet dus. Tenzij we 2 toestellen in 1 x afbetalen. Dit is ons nooit verteld.

Gewenste Oplossing:

Dat het alsnog geregeld wordt. Een Red together abo. En wij lossen de telefoons zo af als we nu doen. Anders wil mijn zoon meer mb’s voor hetzelfde bedrag en mijn dochter en ik willen korting op het abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tondehaan@chello.nl