Klacht: Reclames nooit aanwezig in winkel

op 03 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo .
Na maanden ergenis over de lidl te purmerend zowel kooimanweg als gildeplein wou ik toch kenbaar maken wat waardeloos beleid jullie voeren .
Leuke reclames maar als je dan op die dag vroeg laat of op gemelde tijd naar winkel gaat is het artikel nstuurlijk gewoon weer niet .
Word je afgeblaft ,van hot her gestuurd zijn er nl drie filialen hier maar niet dat wat uitmaakt is er toch niet .
Neem bv vorige week de bv pastasalades en nu de xxl snitsels .zes keer ene winkel weest en meer dan tien maal andere winkel ervoor .want het zou binne komen .nouh niet dus .
Wat krijg je als antwoord jah pech gehad of ander commetaar voor het alles behalve vriendelijke personeel .
Ben nu zat kom er niet meer en zal ook iefer horen wil vertellen dat waardeloos is onvriendelijk en qua reclames een grote fiasco en giller .
Vind echt niet normaal .

Genoeg te bestellen .of desnoods na toen keer komen ( en slecht ter been ) reserveren .of niet mee reclameren dan als toch niet kan leveren

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juni 2016 om 13:45 geantwoord

Heeft op 17 juni 2016 om 14:02 geantwoord

Nee llkr makkelijk .afschuifsysteem .geen compisatie helemaal niks .gewoon standaard briefje .
Nouh zegd weer genoeg hoe littl met klanten omgaat .zowel in winkel als hogerop .pfffff wat een fiasco klacht indienen heb dus ook geen zin .
Ga ik vervolg wel na andere winkels .die wel achter hun reclames staan .

Alle klachten die gemeld zijn door M evertsen