Klacht: reclamefolders

op 14 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer en of mevrouw,
Het bedrijf dat in Nijmegen, aan de Duindoornstraat reclamefolders van Kruidvat en andere bedrijven bezorgd, heeft een bezorger in dienst die niet lijkt te weten dat reclame niet bezorgd mag worden als een geen reclame sticker op de deur is bevestigd. Of de bezorger weet dit wel, maar bezorgt altijd als het al bijna donker is en omdat hij donker gekleed is en een donkere huid heeft wordt hij vrijwel niet gezien als er weinig licht is. Zo kan hij wellicht makkelijker geld verdienen. Vanavond heb ik het hem van vijf weken terug gegeven en hem verboden ooit nog zijn troep in mijn huis te gooien. Ik kreeg de indruk dat hij geen woord verstond van wat ik zei. Ik ben klant van Kruidvat en heb de reclame niet nodig en ik vind het erg irritant dat mijn wens om geen reclame te ontvangen niet gerespecteerd wordt.

Gewenste Oplossing:

Als ik met respect bejegend en geïnformeerd word over wat eraan gedaan wordt en de bezorger zijn ongepaste gedrag stopt.
Met vriendelijke groet,
Leo Taken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door welleke