Klacht: reclamedrukwerk

op 23 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 januari 2014 om 14:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Heeft op 28 januari 2014 om 16:38 geantwoord

wat mij betreft is de klacht niet opgelost: ik heb vandaag voor de 2e x een enorme stapel reclamedrukwerk van Stoppa.nl in mijn postbus ontvangen. Ik heb daarom wederom een klacht ingediend..

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hindrik