Klacht: Reclame op i-Telegraaf

op 09 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een trouwe klant van de Lidl. Ik kom graag in jullie winkels en ben tevreden over de producten. Waar ik razend over ben is die \’gele\’ Lidl-reclame die sinds enkele dagen de website van de Telegraaf teistert. Als je de pech hebt daar op te komen (en dat gebeurt vaak als je de i-Telegraaf graag leest), kom je er niet meer af. Als jullie mij als klant kwijt willen raken, moet je door gaan met dat reclamefilmpje waar geen ontsnappen aan is. WAAROM DOEN JULLIE DAT ZO?

Gewenste Oplossing:

Als die reclame verdwijnt of als je die pagina gemakkelijk kunt skippen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Guus52