Klacht: Rechtsongelijkheid

op 18 augustus 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Kras dwingt ons bij een boeking op 16 augustus, voor een reis van 23 tot 30 augustus, 2 tot 5 dagen te wachten op een bevestiging dat de reis door kan gaan. Als ik na anderhalve dag duidelijkheid wil of wil anulleren is dit onmogelijk. Het wachten is op de aanvraag van twee vliegtickets bij Transavia, mijns inziens hoeft het geen twee dagen te duren om duidelijkheid te krijgen over een ticket. Als de reis niet door gaat hebben wij gewoon pech als ik wil annuleren heb ik ook pech. Duidelijk is dat Kras zich boven de klant stelt en geen redelijke termijn wil aanhouden om duidelijkheid te geven dan wel te annuleren.

Ik wil zo spoedig mogelijk (vandaag binnen kantoortijd) of een bevestiging van de reis of de mogelijkheid om te annuleren. dan kan ik nog iets anders boeken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 18 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

Geachte heer Wondergem,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
U heeft op onze website een aanvraagboeking geplaatst. Tijdens het boeken verschijnt een pop-up waarin de procedure en behandeltermijn van 2-5 dagen staat aangegeven. Het spijt ons dat u dit is ontgaan. Zodra we hiertoe in staat zijn, nemen we contact met u op over uw aanvraag.
Yvonne

Alle klachten die gemeld zijn door rubenwondergem