Klacht: Rechts extremisme v.s. geweld v.s. mooie dames en YouTube filmpjes.

op 11 augustus 2016 over Facebook in de categorie Social Media

Geachte, hallo

Ten eerste, ik kan met mijn klacht niet direct in België terecht, hierna zal duidelijk worden waarom.

Ik ben, of beter, mijn profiel is voor 24 uur geblokkeerd, vanwege een YouTube link nl. : camel toe prank. In een gesloten groep.
Daarin is te zien hoe men het woord “cameltoe” op de juiste manier gebruikt,
en dat is enorm grappig.
Er komt geen naaktheid in voor, maar toch heeft men mij bij Facebook net daarvoor geblokkeerd.
Ik ga ervan uit dat die blokkering een politieke daad is, ik heb daar alle aanleiding toe.
De pagina’s van vlaams belang, zowel als die van pegida en vlaamse verdedigings liga, zijn, in sterk contrast tot wat op insinuaties lijkt, al talloze keren gemeld geworden vanwege hun aanhoudende haatdragende taal naar anderen mensen toe, meestal mensen van een andere nationaliteit en/of politieke strekking.

Ik zou tevreden zijn als Facebook haar eigen richtlijnen zou opvolgen, en de voorgenoemde pagina's zal verwijderen, evenals de mensen die dese pagina's volzetten met haatdragende taal.

En dat mijn pagina gedeblokkeerd wordt, en eventueel Facebook haar excuses aanbied.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snowstorm deepfrost