Klacht: Recht op voucher van klm dan kan ik een andere vlucht boeken

op 06 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Wij hadden twee vluchten geboekt van 23 april heen 21 juli terug bij KLM via butget air KLM geeft alle medewerking om om te boeken Budget Air hoeft het alleen te melden bij KLM er is GEEN contact te krijgen! Boekingsno.: BA6884518 GRAAG HULP!,!

voucher van KLM zodat mijn man 21 mei kan vliegen en bij de bevalling van zijn vrouw kan zijn

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 16:10 geantwoord

Beste A Den Otter,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

In je boeking zie ik dat je zelf direct bij KLM een voucher hebt aangevraagd. Goed om te zien dat het is gelukt. Met dit voucher kun je alleen direct bij KLM een nieuwe boeking maken. Nogmaals mijn excuses dat je niet eerder een reactie hebt ontvangen.

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Heeft op 11 mei 2020 om 21:08 geantwoord

Nee want ik heb geen voucher ontvangen. Klm zegt dat jullie die aan moeten vragen. Er is nog niks opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]