Klacht: Reageren op klachten

op 02 september 2015 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom kunnen mensen niet reageren op klachten van een ander, en of melden als onjuist

Lezen jullie de vragen zelf ook, ik zie klachten voorbij komen van scamming/phishing wat dus niet relevant is op dat bedrijf en wel dat bedrijf een slechte naam geeft

Ps. Dit is niet van toepassing op mijn bedrijf deze staat hier gelukkig niet genoteerd

Gewenste Oplossing:

Evt reageren of melden op klachten als niet-(het specifieke)-bedrijf.

Dat jullie anders de inhoud van de klachten nakijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Wesdegroot

5 jaren geleden - Beste Sophie, Maar alsnog lijkt een up-down vote, of reactie systeem (door mede gebruikers) een goed idee! gr, Wesley

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 08 september 2015 om 07:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wesdegroot