Klacht: Reageren niet………..

op 13 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben eigenaar van een kleinschalige B&B in Portugal, Casa Traca in Valbona, Arganil. Wij zijn net gestart en hebben ons om gasten te krijgen op advies van anderen aangemeld bij booking.com. Na veel moeite en problemen eindelijk de accommodatie geactiveerd gekregen maar nu blijkt dat booking.com hun zogenaamde “goede'” naam echt geen eer aan doen:
1) Ze geven aan dat we volgeboekt zijn, terwijl er hooguit 1 kamer maar meestal niets geboekt is……… zo krijgen we nooit gasten!
2) Ze ‘boeken’ kamers zelf en als die dan niet verkocht worden geven ze die vlak van te voren weer vrij: gevolg geen gasten en geen inkomsten
3) Ze geven korting, ongevraagd, maar die moeten wij als eigenaar betalen én ook de commissie over het oorspronkelijke bedrag

Wij blijken dus 0,00 boekingen te krijgen via booking.com en willen van hen af en hier zit het probleem: dit kunnen we zelf niet doen via het eigenaren extranet. Zij reageren nergens op en dus blijft onze accommodaties gewoon online staan. Wij willen offline gezet worden bij booking.com! Het zijn oplichters .

Ik wil dat onze accommodatie OFFLINE gezet wordt, zodat de optie open blijft om in de toekomst weer te activeren zonder dat ik dit hele proces weer moet doorlopen en alles weer moet aanmaken......... want dat is gigantisch veel werk bij hen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bedandbreakfastCasaTraca