Klacht: Reacties plaatsen niet mogelijk.

op 06 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ben22

5 maanden geleden - Dit is een test.

Reactie van de melder van de klacht Ben22

5 maanden geleden - Yep, zelfde verhaal, reactie plaatsen niet mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 februari 2018 om 19:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ben22,

Bedankt voor het testen. Alles lijkt te werken: https://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/reacties-plaatsen-niet-mogelijk/

Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we het graag. Je kunt me ook rechtstreeks bereiken via tom@klacht.nl.

Met vriendelijke groet,
Tom - Klacht.nl

Heeft op 07 februari 2018 om 06:49 geantwoord

Er is geen oplossing, mijn reacties worden nog steeds geplaatst als zijnde van de \"aangeklaagde\" Zowel in IE als in Firefox

Bericht van Klacht.nl

5 maanden geleden - Beste Ben22, Ik heb u zojuist een mail gestuurd, met een screenshot dat op https://www.klacht.nl/ups/klacht/zeer-gebrekkige-informatie/ reacties goed geplaatst worden (onder de juiste naam). Groet, Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ben22