Klacht: Rayban zonnebril

op 09 juli 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Mijn vrouw iw net bevallen van onze zoontje. Ik dacht haar een leuk kado te doen. Namelijk een rayban zonnebril van de pearle!

Ik heb 140 euro betaald voor de bril. Mijn vrouw vond de bril te groot en wilde deze graag ruilen voor een andere montuur. We zijn toen samen naar pearle filiaal gegaan waar ik de aankoop had gedaan. Eenmaal daar aangekomen hadden ze niet wat mijn vrouw zocht.

Ons werd toen verteld…geen geld terug! Geen tegoedbon! En we moesten maar iets anders uitzoeken in dezelfde winkel binnen 8 dagen…..ONGELOOFELIJK!!!

Met de vraag of we naar een andere filiaal kunnen om daar iets uit te zoeken werd ons vertled day dat ook niet kan!!

Wat voor een service is dit dan?
Mijn vrouw MOET nu maar een bril uitkiezen die ze eigenlijk niet wil…??

Voor mijn net bevallen vrouw is de boodschap duidelijk..de klant is absoluut geen koning bij de pearle!!

Pearle komt ons hierin niet tegemoet…met andere woorden we zijn ons geld kwijt???

Als ik mijn geld terug krijg of een langere termijn om bij een andere filiaal een bril te kopen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 17 november 2016 om 09:44 geantwoord

Heel erg vervelend dat er zo veel miscommunicatie is geweest tussen de winkel en u. Inderdaad dient de bril binnen een bepaalde termijn geruild te worden
( twee weken). Met u afgesproken dat u de zonnebril mag ruilen. Excuses voor de ontstane vervelende situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Faysel