Klacht: Raven Rooms

op 16 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb vorige week donderdag 07/09/2016 een mail gekregen van jullie dat wij niet zijn gaan opdagen in het hotel Raven Rooms. Hier wil ik wel iets recht zetten wij zijn namelijk WEL gaan opdagen!! Zij hebben ons niet gegeven wat wij geboekt hebben. Wij kwamen daar toe tegen 11u hebben daar even buiten gestaan zonder iemand te zien. Dan kwam daar een vrouw buiten en die zei dat we om 14.00 terug moesten komen dit hebben wij namelijk gedaan!!!! Om 14u waren rerug hebben daar 20 min buiten staan wachten. Dan kwam ze ons uiteindelijk halen voor de kamer die kamer was een schande!! Het stonk er verschrikkelijk, het was er schandalig vuil. Ik had gereserveerd voor badkamer dn toilet op de kamer dit was niet in de kamer en ze kon ons dat ook niet aanbieden!! Wij hebben dan gezegdt dat we ander hotel gingen zoeken en dit was voor haar geen probleem!!! Ik eis een schade vergoeding hier voor en mijn geld terug!!! Of ik zet verdere stappen. Ik had die kamer gewoon gereserveerd en nu zie ik dat dat bedrag van mijn kaart is. Dit vind ik echt een schande!! Reclame zal ik echt niet meer maken!!!

Ik zal tevreden zijn moest ik mijn €150 terug krijgen en een schade vergoeding!! Want die kamer was een schande daar leg je nog geen hond in!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laly