Klacht: rare fout bij contractverlengen/ meer rare fouten als gevolg

op 18 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

in 2010 een blackberry + contract verlengt en blijkbaar zijn daar aarig wat veranderingen geweest, blijkt. het bleek na enkele maanden dat ik niet meer verzekert was, wat ik wel wilde. met terugwerkende kracht alsnog een verzekering gekregen maar blijkbaar niet meer zo compleet als wat ik had. eind 2011 kreeg ik problemen met mijn blackberry en deze is 3x aangemeld bij de vipservice en dus ook 3x opgehaald met vervangend leentoestel en daarna nog eens omdat het nieuw geleverde toestel ook defect was. nu is het wederom nieuwe toestel dus ook defect en na een telefoontje kreeg ik te horen dat ik al 2 jaar niet meer in aanmerking kom voor de vipservice. ik moet er misschien blij mee zijn dat ik inmiddels al 4 keer blijkbaar door het systeem ben geglipt, maar als ze nu zeggen dat ik NIET in het systeem sta, vind ik dit toch niet kloppen. nu kan ik dus weer 2,10 extra gaan betalen om die telefoon op te laten halen. overigens, vodafone heeft dynafix als reparatieservice. maar die schepen je 3 keer af met een software update, terwijl je moederbord kapot blijkt te zijn. maar dynafix krijgt hier ook nog zijn eigen klacht

tsja...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 19 september 2012 om 08:33 geantwoord

klant heeft inmiddels een e-mail gehad met meer informatie over klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vincere