Klacht: RAL9010 zijdeglans kleurverschil!

op 12 juni 2016 over Flexa in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Totaal 3 potten van 2,5l Flexa strak in de lak RAL9010 gekocht.

Door mijn klusjesman twee schilderbeurten laten doen:
Schilderbeurt 1 (pot 1): Deur slaapkamer + kozijn, tweepersoonsbed + ledikant, plinten, deur slaapkamer 2 + badkamer (1 kant).
Schilderbeurt 2 (pot 2): 3 overige kozijnen, 2 deuren (1 kant)

Al het schilderwerk laat een zeer duidelijk kleurverschil zien! Het schilderwerk van beurt 2 is veel ‘witter’. Gevolg: niet matchende kozijnen, deuren met een andere kleurtint voor/achter etc.

Het is mij nu onduidelijk wat de echte RAL9010 kleur is! Verf is voor gebruik goed geroerd! (+- 3 minuten)

Gelukkig geen professionele schilder, dus schilderkosten maar 150 euro: 100euro beurt 1 + 50 beurt 2.

Gewenste Oplossing:

-Mijn 3e pot zal opgen gemaakt moeten worden om te kijken wat de echte RAL9010 kleur is, waarna schilderbeurt 1 of 2 over zal moeten (hopelijk beurt 2). Dus 1 nieuwe 2,5 liter pot ter vervanging van de onjuiste RAL9010 kleur.
-Compensatie in gemaakte schilderkosten! / of een schilder die het opnieuw komt doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 13 juni 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 25 juli 2016 om 17:48 geantwoord

Enkel compensatie voor 1 nieuwe pot verf. Niet eens schilderbenodigdheden. Belachelijke klacht afhandeling. Nooit meer flexa troep. Als je niet eens dezelfde kleur binnen eenzelfde serie kunt garanderen.

Alle klachten die gemeld zijn door flexaverver