Klacht: Radio retour brengen

op 24 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hallo ik ben Bianca, en ik heb een hele zieke tante die zich nu onnodig zorgen maakt over haar €100.
ze hebben mn tante 2 maanden levensverwachting gegeven ze woont nu in een hospis. En wilde graag een radio om de stilte te doorbreken. Een zus van haar m\’n tante heeft bij mediamarkt Eindhoven centrum een radio gekocht van €100. Een verkoper heeft heeft de product in de winkel geopen voor m\’n tante om te kijken voor de batterijen. M\’n tante gaat naar m\’n zieke tante en ze wilde geen radio op batterijen. De radio hebben ze verder niet uit de doos gehad. M\’n vader ging hem retour brengen en krijgt te horen dat ze hem niet retour kunnen nemen, omdat hij uit de doos was geweest en een kleine krasje had boven op de radio. M\’n zus is toen naar mediamarkt ekkersrijk gegaan daar deden ze in het begin ook een beetje moeilijk maar uiteindelijk kreeg ze een tegoedbon mee van €100. M\’n zieke tante maakt haar nu zorgen om haar €100 in haar laatste weekjes dat ze nog te leven heeft. Ze heeft wel andere dingen aan haar Hoofd. Zoals haar begrafenis regelen en betalen. Ze kan het geld goed gebruiken. Dus m\’n vraag is of mediamarkt zo vriendelijk wilt zijn om de tegoedbon in te wisselen voor €100 contant? Dan zou u m\’n tante en mij heel erg blij mee maken.
Ik hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoop snel van jullie te horen zodat m\’n tante geen zorgen meer hoeft te maken en nog even kan genieten van haar leven.

MVG Bianca Nouwens

Dat m\'n tante haar €100 contant terug krijgt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Biancanouwens