Klacht: rad draait niet

Wanneer ik alle gegevens ingevuld heb en het rad wil laten draaien werkt dat niet!! Hoe kan dit??

Als het rad wel draait

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 15 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb zojuist geprobeerd te bereiken op uw opgegeven telefoonnummer, helaas is mij dat niet gelukt.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe.

Bericht van Dirk van den Broek

1 maand geleden - Bedankt voor uw wederreactie. Zoals mijn collega u reeds vroeg, zouden wij graag wat gegevens willen ontvangen om uit te zoeken waarom het rad bij u niet draait: "Ik wil u vragen of u een tablet (Ipad / samsung) gebruikt of dat u het op een laptop of vaste pc heeft geprobeerd. Uiteraard kunnen wij uw codes ook voor u controleren, hiervoor kunt altijd onze klantenservice raadplegen."

Alle klachten die gemeld zijn door graag oplossing voor het draaien van het rad