Klacht: Rabobank heeft spaargelden van de kinderen aan de curator uitgekeerd terwijl spaargeld van minderjarigen niet in faillissement betrokken mogen worden

op 29 april 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Rabobank heeft op eigen houtje een bedrag van 8100,- aan de curator uitbetaald dat 1 minuut op mijn rekening heeft gestaan om over te kunnen boeken. Hebben m’n rekening geblokkeerd, nadat de curator de rekening vrij had gegeven heeft Rabobank nog eens geblokkeerd om te pesten. Dit alles zonder mij ook maar iets te zeggen, zonder enig overleg!
Ik had spaargelden naar mijn zus gestort vd zekerheid, mijn zus heeft weer netjes op de kinderen z’n spaarrekening gestort en is dus niet meer in het bezit vd spaargelden.
Rabobank heeft dus uit haar eigen “zak” het bedrag aan curator gegeven.
Dit alles omdat Rabobank dus 1 dag NA faillissement pas de rekening heeft geblokkeerd ( en dus zelf fouten heeft gemaakt) en nu gewoon zonder enig pardon bij mijn zus een bedrag van 8100,- vd rekening gehaald, dus ze staat nu 8100,- debet!!! Mijn zus heeft ook maar minimum inkomen en kan nu dus geen rekeningen meer betalen daar zij geen 8000 debet mag staan.
Dit is puur machtsmisbruik! Mijn advocate en de curator zijn beiden van mening dat dit niet mag maar Rabobank doet gewoon wat ze zelf willen, zondervdat er een rechter aan te pas komt vinden ze zelf dat ze juist handelen door onschuldige normale burgers geld van de rekening te stelen terwijl ze niet durven terug te vorderen van de curator want ze weten dat ze ZELF fout zijn en hoogstwaarschijnlijk niet terugkrijgen van de curator, dan pakken we het “gewoon even” van een onwetende burger.

Ik wil dat hele bedrag zsm met spoed terug bij mijn zus op de rekening en de evtuele onkosten die zij nu krijgt door deze diefstal.
In eigen regelement vd Rabobank staat: bij faillissement mogen de spaargelden van de kinderen NIET bij de boedel betrokken worden. Fout1.
En als op tijd geblokkeerd was of netjes met mij overlegd was dit niet gebeurd. Fout 2.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley Kor