Klacht: rabobank blokkeert rekening

op 16 september 2017 over Rabobank in de categorie Banken

mijn klacht is als volgt.

de Rabobank heeft mijn rekening geblokkeerd omdat ze een melding hadden gekregen van meld punt internet oplichting ik had iets verkocht via marktplaats en ik zou het de volgende dag versturen het gene wat ik zou opsturen bleek niet goed te werken verder heb ik toen contact gezocht met de koper en gezegt dat ik het geld terug zou storten als mijn salaris weer binnen was dit heb ik ook gedaan netjes het geld terug geboekt de man die het product van mij had gekocht het de eerste dag al een melding gedaan bij meld punt internet oplichting omdat hij mij niet meer kon bereiken dacht hij opgelicht te zijn wat is niet het geval was nu kan ik dus niet meer bij mijn rekening geen geld pinnen niet internet bankieren enz ik heb 2 kinderen die ik moet voeden dit is ook heel raar toen mijn salaris gestort was ben ik naar de bank gegaan omdat er mij was toe gezegt dat ik via hun geld op kon nemen dus dat wou ik ook doen ik mocht maar 50 euro opnemen volgens hun waarom wordt er bepaald dat ik maar 50 euro mag open zij bepaalde dat even voor mij er waren toen meer mensen bij de bank en die medewerker zij dus hard op dat ik maar 50 mocht opnemen iedereen keek mij aan ik schaamde mij diep iedereen had het gehoord nu weer terug komende op mijn verhaal de bank mijn rekening dus in onderzoek ter wel het geschil met de koper al is opgelost dus ik moet van de rabobank met 2 kinderen op 50 euro leef geld leven dat bepalen zij zo maar even voor mij ik ben ook behoorlijk onbeschoft behandeld

dat ik weer gewoon over mijn rekening en pinpas kan beschikken dat ik dus gewoon voor mijn 2 maand oud zoontje flesvoeding kan kopen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dragonfly12