Klacht: Rabobank blokkeert onterecht mijn rekening

R-v-d-L op 04 april 2018 over Rabobank in de categorie Banken

De Rabobank blokkeer onterecht mijn rekening. Volgens een medewerker zou ik teveel hebben geretourneerd naar webshops. Hoe bizar is dit. Ik heb nog nooit een klacht gehad van een webshop en dan blokkeren ze hiervoor mijn rekening Dit is inmiddels ook al twee weken geleden en de Rabobank laat mij verder ook niets weten.
De eerste keer dat ik werd gebeld werd geëist dat ik op locatie moest komen. Alsof ik op het matje geroepen wordt! Later werd ik verwezen naar de Algemene Bankvoorwaarden maar het ironische is dat men helemaal niet mag eisen dat ik op locatie moet komen. Die bevoegdheid heeft de Rabobank helemaal niet. Ik heb dit benadrukt en inmiddels een telefoongesprek gehad met de Rabobank over deze kwestie. Geen excuses niks. Nog altijd is mijn rekening geblokkeerd omdat ik naar zeggen van de Rabobank medewerker teveel producten (bij verschillende winkels overigens) zou hebben geretourneerd. Echt belachelijk dit. Het herroepingsrecht is een Nederlands recht wat staat omschreven in het Nederlands burgerwetboek. Dat de Rabobank mijn rekening hiervoor blokkeert is ongegrond.

Daarnaast wordt mijn privacy geschonden omdat er wordt gevraagd wat ik heb besteld. De Rabobank doet onderzoek naar het gedrag omtrent mijn Rabobank rekening. Dat wil niet zeggen dat zij op deze manier mijn privacy mogen schenden!

1. Deblokkeer mijn rekening zodat ik mijn geld kan overboeken naar de concurrent. Dan kan ik daarna zelf mijn rekening bij de Rabobank opzeggen.

2. De twee medewerkers aanspreken op hun gedrag omdat zij zich niet aan de gedragscode houden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door