Klacht: Administratie kosten

JudithKaneau op 09 januari 2018 over R4Flashkaarten.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product besteld op deze website. Ergens op de website staat met kleine letters “niet leverbaar”, dit had ik niet gelezen vóór het bestellen. Dus ik bestel het product. De site claimt dat je product “de volgende dag in huis is” (dit blijft achteraf al een leugen te zijn omdat ze niet in Nederland gevestigd zijn, maar op de Nederlandse Antillen. Dan kan het niet de volgende dag al geleverd zijn). Nadat mijn product de volgende dag en de dag daarop niet binnen kwam heb ik contact op genomen met de vraag: “wanneer komt het product dan binnen?”. Dit wisten ze niet en konden ze mijn niet vertellen waarna ik aangaf dat ik mijn bestelling wilde annuleren (later was het ineens binnen 2 weken leverbaar, ze zijn erg onduidelijk). In de volgende mail gaven ze aan dat ze de bestelling direct hadden geannuleerd, en pas daarna werd mij verteld dat er voor de annulering kosten in rekening worden gebracht (administratie kosten). Toen ik aan gaf dat ik dan liever 2 weken op het kaartje wacht was dat absoluut niet mogelijk. Toen ik daarna aangaf dat ze geen administratie kosten mogen in houden (Nederlandse consumenten wet) kreeg ik het antwoord dat ze buiten de Nederlandse wet vallen. Dus met andere woorden: jammer, zoek het maar uit.
Na het bestellen heb ik research gedaan naar deze site waarop ik op vele klachten stuite, onderandere ook dat producten niet geleverd werden. Oplichters dus.
Ik raad iedereen deze site af.
Ik ga hier zeker nog werk van maken. Ze gaan niet netjes met hun klanten om. Jammer, ik had meer van jullie verwacht R4flashkaarten.com. Ik dacht dat ik eindelijk een fijne site had gevonden waar ik voor mijn familie leden vaker terug zou komen. Helaas.

Gewenste Oplossing:

Of mijn volledige bedrag terug, of het kaartje ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over R4Flashkaarten.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over R4Flashkaarten.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door