Klacht: Qurrent beschuldigd mij iedere maand van achterstand in betalingen.!!

op 14 december 2016 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

Ik krijg van Qurrent (Q in het vervolg) maandelijks betalingsherinneringen,
dit ondank het feit dat er geen achterstand is (zie bewijs)k krijg van Q (Qurrent in het vervolg) maandelijks betalingsherinneringen,
dit ondank het feit dat er geen achterstand is. (zie bewijs)
IK heb herhaalde malen contact gehad met de klantenservice,heb ook via de Kredietbank Limburg en een aangetekend schrijven,het bewijs aan gevoerd dat hun betalingsherinneringen/aanmaning zeer on terecht zijn.!!
Ik voel mij hierdoor absoluut niet serieus genomen,ook de telefonische contacten waren zeer onbehoorlijk en negatief..!!
Ik zal dan ook niemand maar dan ook niemand adviseren een contract aan te gaan met Q..!!
Q stuurt mij rond de 11de van iedere maand(4 maanden) een betalingsherinnering/aanmaning terwijl mijn betaling worden gedaan op iedere 24te van de maand,Q boekt al mijn betaling 2 dagen later.!!
Ik loop dus geen enkele maand termijn achter..!!
Dit blijkt ook uit hun eigen overzicht online (zie bijlage)

Ik ben tevreden wanneer ik als klant serieus word genomen..!!
En dat Q hun eigen informatie ook serieus neemt.!!
Mocht het nu het geval zijn dat ik over de vervaldatum heen ben,dan zou Q dit voor mij kunnen aanpassen..!! (reeds eerder om verzocht)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qurrent

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qurrent nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Qurrent in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JohannesKamphuis