Klacht: robot stofzuiger

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik gewoon de stofzuiger niet. Ik heb die besteld op 02 mei 2020 en ontvangen op 17 juni 2020. Diende als verjaardagscadeau op 18 mei 2020.
Ik dacht het is een vestiging in Nederland, dus binnen de week heb in hem. Maar alles was minder waar.
Op 17 juni kreeg ik de stofzuiger nadat ik een mail had gestuurd. Groot was mijn verbazing dat er een pakje van China aankwam. Niks wees uit dat het van Quicktronix kwam.
Ik moet hem niet hebben. Bij retourneren staat geen adres. Wat nu…….
dan maar het adres op de website zoeken, oef……………………… één gevonden. Pakje naar daar gestuurd ……… nu…… afwachten.

Gewenste Oplossing:

Geld terugsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quicktronix

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quicktronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miektje