Klacht: nemen het product niet terug.

Mevr. Vernooij op 18 juni 2020 over Quicktronix in de categorie Internetshops - Elektronica, Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een robot stofzuiger gekocht.
Bij mij voldeed ie niet.
Heb mail gestuurd…moest foto`s van de robot sturen….
dat gedaan…dan hoor ik een tijd niks meer van hen.
Inmiddels heel veel mails gestuurd en aangedrongen op een nette afhandeling.
Mankeert niks aan het product.
In dezelfde verpakking gedaan…onbeschadigd. maar krijg alleen nietszeggende mailtjes terug.

Gewenste Oplossing:

een nette afhandeling zoals het hoort als je via facebook iets koopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Quicktronix

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Quicktronix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Vernooij