Klacht: Label E

MKos op 28 mei 2024 over QuaWonen in de categorie Woningcorporaties

Weer gemaild label E mag niet meer wel meer huur vragen voor de labels E en F maar niks doen wij stoken ons rot in de herfst en winter….. altijd maar in de toekomst altijd hetzelfde als jullie genoeg verdienen. Nog geeens antwoord op mijn vraag met geluidsoverlast je hoort praten je hoort alles benieuwd of jij zo woont of zo zou wonen??? Wij zijn maar 6 woningen naast elkaar in Ammerstol kleine moeite voor jullie je kan er gewoon wat inspuiten zoveel moeite kost het niet..

Dat de muren worden geïsoleerd of dat ze er iets in spuiten.. ik moet me tv harder zetten dat ik me buren niet hoort en met slapen doet ik oordoppen in.........

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over QuaWonen

Reactie van de melder van de klacht MKos

2 weken geleden - Label E mag niet meer wel meer huur vragen  voor de labels E en F maar niks doen wij stoken ons rot in de herfst en winter.....  altijd maar in de toekomst altijd hetzelfde als jullie genoeg verdienen. Nog geeens antwoord op mijn vraag met geluidsoverlast je hoort praten je hoort alles benieuwd of jij zo woont of zo zou wonen??? Wij zijn maar 6 woningen naast elkaar in Ammerstol kleine moeite voor jullie je kan er gewoon wat inspuiten zoveel moeite kost het niet..

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over QuaWonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MKos