Klacht: Niet ontvangen wat we besteld hebben

Goede morgen, ik heb een klacht wat betreft bovenstaand internet bedrijf.
We hebben bij hun cartridges besteld op donderdag 12 januari. Vrijdag hebben we een bevestigingsmail met track& trace code gehad. Deze hebben we gevolgd en maandag 16 januari zagen we dat het brievenbus pakketje om 18.15 uur gescand is dat hij afgeleverd was. Wij hebben niets ontvangen. Wij hebben Quality Cartridges gemaild en die zei wacht nog een dagje misschien word het nog geleverd. Dinsdag nog niets ontvangen en wederom gemaild. We hebben geen antwoord gekregen. Woensdag morgen telefonisch contact op genomen en kregen te horen dat hij nog geen tijd had gehad om te bellen naar post.nl. Er kwam een hele klaagzang dat het vaker gebeurd bij post.nl maar hij zou ze bellen en ons informeren hoe het is afgelopen.Donderdag niets gehoord van Quality cartridges. Ik heb wederom gebeld en hij zij dat het brievenbus pakketje afgeleverd was volgens post.nl. We moesten zelf maar contact op gaan nemen met post.nl. Ik heb de post gebeld en deze hebben uitgelegd hoe het zit. Hij pakketje was verzonden als brievenbus pakket maar paste niet door de brievenbus. Hierdoor is het weer meegenomen naar het depot en daar word hij afgescand op 18.15 uur en als afgeleverd gezien. Voor de post is dat een code dat het pakketje over gaat van brievenbus post naar pakketje. Conclusie is dus dat het pakketje nooit overhandigd is bij ons en dat wist Quality cartridges ons ook te vertellen dat hij in ieder geval in het depot gescand is. Het kon 5 werkdagen duren dat het pakketje nog geleverd zou kunnen worden.Dinsdag 17-januari hebben we nog niets ontvangen. Mijn vrouw stuurt een mail met de vraag waarom er 6 euro betaald is voor brievenbus post terwijl dat 3,95 euro is en haalt een zin uit zijn eigen voorwaarden aan dat hij verantwoordelijk is voor de verzending van zijn pakketjes. Nu is hij hierdoor gepikeerd wat wij niet begrijpen want ik neem aan dat hij die voorwaarden zelf opgesteld heeft. En wat de verzendkosten betreft dat is nu eenmaal zo.Hij geeft nu aan niet meer mee te willen werken. ik heb ’s avonds nog een mail gestuurd en uitgebreid uitgelegd hoe het allemaal in elkaar zit en dat we dus daadwerkelijk geen pakketje ontvangen hebben. En met de vraag of hij toch post.nl wil contacten met de vraag waar ons pakketje is omdat wij als klant die informatie niet krijgen. Stuurt hij een mailtje terug met de vraag hoe groot onze brievenbus is en waarom hij het pakketje niet retour heeft gehad. Daar hebben we op geantwoord dat we een normale brievenbus hebben en dat wij niet weten waarom het pakketje niet retour gestuurd is. Krijgen we een mail terug dat we geen antwoord op zijn vragen hebben gegeven( over de brievenbus en waarom het pakketje niet retour gestuurd is) en dat wij maar met post. nl en de bezorger in conclaaf moeten waar het pakketje is. Terwijl we nadrukkelijk hebben aan gegeven dat de verzender contact op moet nemen met post.nl. Als laatste hebben we terug gemaild dat we zeer teleurgesteld zijn dat hij niet mee wil werken om dit op te lossen.

Nu hebben we nog niet wat we besteld hebben en de verzender (Quality cartridges) weigert ons te helpen

Ik wil uiteraard op de hoogte gehouden worden hoe dit zich voortzet en het belangrijkste is dat we ons geld terug willen hebben en als het kan een zeer negatieve recentie voor die internet winkel.

Mochten jullie het belangrijk vinden, het mail verkeer hebben we nog dus die kunnen we nog doorsturen

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Mark Puttes