Klacht: Twee keer betaald

op 18 mei 2019 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 mei 2019 parkeerde ik in Q-parkeergarage Coornhert in Veenendaal. Toen ik terug kwam, betaalde ik netjes bij het automaat voordat ik naar mijn auto ging. Toen ik bij de uitgang kwam, meldde het apparaat dat ik nog moest betalen. Terwijl ik zeker wist, dat ik al betaald had, maar ja je denkt, misschien is er iets mis gegaan. Dus nogmaals betaald, want ja, je wilt wel de garage uit. Thuisgekomen zie ik dat het bedrag van € 3,00 twee keer is afgeschreven, één keer om 13:03 en één keer om 13:08. Geen wereldschokkend bedrag, maar ik ben er wel boos om. Wat een dom systeem dat het mogelijk maakt om je kaartje twee keer te betalen!! Ik wil wel graag mijn geld terug. Als ze dit bij iedereen zo doen, dan maken ze lekker winst!

Gewenste Oplossing:

Gewoon € 3,00 terugboeken en er voor zorgen dat dit niet voor kan komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Alle klachten die gemeld zijn door Elsverrips