Klacht: Schandalig ruim 1 uur vast in parkeergarage zuidplein

op 08 maart 2020 over Qpark in de categorie Parkeren

Ik ben ongeveer 3 uur naar zuidplein geweest en geparkeerd in de garage zuidplein van Qpark.
Ik ben aangekomen om 13.56 en wilde om 16.35 terug naar huis, het was erg druk bij de betaalautomaat heb hier 25 minuten moeten wachten, uiteindelijk naar de auto toe en we zagen dat het verkeer al geruime tijd stil stond in de garage, na ruim 45 minuten in de auto te hebben gewacht, en diverse keren contact te hebben gehad met qpark en er na uitleg dat het wel even kon duren omdat het druk was werd er gewoon opgehangen en niet naar me geluisterd

Ik heb €10 moeten betalen terwijl ik vast stond in de garage en er uiteindelijk werd verteld dat er niet betaald meer hoeft te worden, en daarna werd er een slagboom open gezet en kwam er van alle kanten auto's die de garage uit wilden
Ik zou graag mijn geld terug willen, en gewoon te woord gestaan worden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Reactie van de melder van de klacht mauriceroos1970

7 maanden geleden - Uiteraard kan het gebeuren dat er iets mis gaat, hier dragen wij geen verantwoordelijkheid voor, helaas heeft u al betaald, wij gaan klanten niet compenseren voor een probleem waar wij niets aan kunnen doen. Uiteraard zullen we de klachten dus niet in behandeling nemen.Wij wensen u een fijne dag

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mauriceroos1970