Klacht: geweldig goed contact…….

remunj op 06 juni 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij q-park geparkeerd. Kaart verloren. Eigen schuld dikke bult. Noodknop op automaat ontbreekt. Geen medewerker aanwezig. Andere automaat. Geen gehoor bij helpdesk. Na ruim een uur de 1e klant gezien. gevraagd of ik achter haar aan mocht rijden want ik kwam de garage niet uit. Dag later gebeld. dat automaat stuk was. Dank u voor de info en daar was de kous mee af. Ruim een jaar later een zeer asociale brief met een officieel document in de brievenbus. Ik was op vakantie en iedereen kon deze brief zo uit de bus halen. Ik moet ruim 380 euro betalen voor treintje rijden……. contact gezocht met q-park. blijven me doorverwijzen naar de deurwaarder. We praten over een verloren kaart van 34 euro…. een deurwaarder… nou moe. alle info opgevraagd. geen reactie. top actie q-park..

Gewenste Oplossing:

seponeer deze zaak en stuur een bos bloemen voor al het ongemak. regel een sociale deurwaarder en laat mij de verloren kaart betalen. maar niet aan q-park maar aan het ronald mc donaldshuis. dan doen jullie tenminste wat goeds. desnoods schakelen we alle media in.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door