Mijn Klacht:
Ik rijd op maandag 9 juli om 640 in de ochtend qpark maastricht station in. De paal gaf aan vrije doorgang en de hefboom ging automatisch omhoog. Ik hoefde mijn business card niet te gebruiken.
Op dinsdag 10 juli wil ik om 2005 uur uitrijden met mijn business card, er gebeurt niets. Na 2 minuten te moeten wachten komt uiteindelijk medewerker Kevin. Kevin legt uit dat het systeem niet functioneerde op maandag en dat ik 10 euro moet betalen. Hij legt niet uit hoe tot dit bedrag komt. Ik wil betalen met mijn business card. Dat kan echter niet. Ik moet volgens Kevin betalen met bankkaart. . Dat doe ik. Op de bon staat dat ik mijn kaart ben verloren, wat niet het geval is. Deze bon moet ik wel gebruiken om het parkeren te declaren op werk.
Ik vind het onterecht dat ik moet betalen, bij de ingang werd tenslotte aangegeven dat ik vrije doorgang had. Medewerker legt niet uit hoe hij aan het bedrag van 10 euro komt. Ik kan niet betalen met de business card maar met bankkaart waardoor ik achteraf nog bij mijn werkgever moet declareren met een bon waarop staat dat ik mijn kaart verloren heb. Verder vond ik algehele bejegening van medewerker Kevin onfatsoenlijk.
Gewenste Oplossing:
Schuif fouten in je operatie niet door aan de klant.
Bejegen klanten als klanten.
