Mijn Klacht:
September 2021 heb ik een proefabonnement (free trial) afgesloten bij Qobuz wat zou aflopen op 25 oktober 2021. Daarna zou automatisch een jaarabonnement starten. Op 16 oktober 2021 heb ik dit omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Die dag heb ik ook €14,99 overmaakt. Tot mijn verbazing werd op 28 oktober 2021 €149 van mijn rekening afgeboekt door Ayden NV. Een jaarabonnement dus. Dit heb ik direct gestorneerd. November 2021 is er geen maandbedrag van mijn rekening afgeboekt. Ik kan op geen enkele manier contact krijgen met Qobuz. Mijn account lijkt ook te zijn verwijderd of geblokkeerd. Dus de status van het probleem kan ik niet bekijken. Ik weet dus niet of ik nog wel klant ben. Ik kan het abonnement wat ik dacht te hebben niet officieel afzeggen. En de streaming thuis werkt ook niet meer. Ik ben klaar met Qobuz en wil weten of ik van ze af ben en zo niet, dan wil ik dat alsnog.
Gewenste Oplossing:
Ik wil absoluut van Qibuz af.
