Klachten over Qobuz

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Qobuz zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Qobuz in de categorie Algemeen , Internet Diensten

0 klachten gemeld

Tijdslijn

5% kans om in te.loggen via app en roon

Klacht van Stef Franken op 27 mei 2022 over Qobuz in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Qobuz klacht inloggen.. Bijna iedere dag geen mogelijkheid om in te loggen. Wel 45 mails gestuurd en gevraagd om mijn geld.terug te krijgen. Jaar abbonnement ongevraagd verlengd, terwijl tijdig opgezegd. Geen antwoord op mijn vragen hierover. INLOGGEN NIET MOGELIJK.VIA QOBUZ APP EN QOBUZ... Lees meer

Zeer slechte service

Klacht van Rob van der Vegt op 19 november 2021 over Qobuz in de categorie Algemeen, Internet Diensten

September 2021 heb ik een proefabonnement (free trial) afgesloten bij Qobuz wat zou aflopen op 25 oktober 2021. Daarna zou automatisch een jaarabonnement starten. Op 16 oktober 2021 heb ik dit omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Die dag heb... Lees meer

Qobuz link werkt niet en kost mij €250

Klacht van Michael Aken, van op 04 april 2020 over Qobuz in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Ik heb 28-3 €250 overgemaakt naar Qobuz via Adyen maar Qubuz reageert niet op de ontvangst noch op de klachten. De transactiegegevens zijn als volgt: Merchant name: QobuzXandrie Amount: EUR 249.99 Captures: EUR 249.99 Adyen PSP reference: 1815853961594419 Merchant reference: 25621361 Shopper reference:... Lees meer