Qobuz klacht inloggen..
Bijna iedere dag geen mogelijkheid om in te loggen. Wel 45 mails gestuurd en gevraagd om mijn geld.terug te krijgen.
Jaar abbonnement ongevraagd verlengd, terwijl tijdig opgezegd. Geen antwoord op mijn vragen hierover.
INLOGGEN NIET MOGELIJK.VIA QOBUZ APP EN QOBUZ... Lees meer
September 2021 heb ik een proefabonnement (free trial) afgesloten bij Qobuz wat zou aflopen op 25 oktober 2021. Daarna zou automatisch een jaarabonnement starten. Op 16 oktober 2021 heb ik dit omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement. Die dag heb... Lees meer
Ik heb 28-3 €250 overgemaakt naar Qobuz via Adyen maar Qubuz reageert niet op de ontvangst noch op de klachten.
De transactiegegevens zijn als volgt:
Merchant name: QobuzXandrie
Amount: EUR 249.99
Captures: EUR 249.99
Adyen PSP reference: 1815853961594419
Merchant reference: 25621361
Shopper reference:... Lees meer