Mijn Klacht:
Qobuz klacht inloggen..
Bijna iedere dag geen mogelijkheid om in te loggen. Wel 45 mails gestuurd en gevraagd om mijn geld.terug te krijgen.
Jaar abbonnement ongevraagd verlengd, terwijl tijdig opgezegd. Geen antwoord op mijn vragen hierover.
INLOGGEN NIET MOGELIJK.VIA QOBUZ APP EN QOBUZ VIA ROON APP.. SLECHTS SPORADISCH..WAS OOIT LID VOOR EEN JAAR EN NOGMAALS EEN.KANS GEGEVEN. ZEER.SLECHTE BEDRIJFSPOLICY EN ZE HEBBEN GEWOON MALING AAN DE CONSUMENT. MEN GAF ZELFS AAN DAT ZE MIJ TIJDIG OFFLINE HOUDEN. HOE ARROGANT KAN JE ZIJN!!
MIJN ADVIES:
WORDT GEEN LID VAN QOBUZ.. MUZIEKKEUZE TOP..SERVICE ZEER ZEER SLECHT..WEL BETALEN..MAAR NIET LEVEREN…
MOET NIET GEKKER WORDEN ..
Gewenste Oplossing:
Refund of permanent gebruik kunnen maken waarvoor ik heb betaald. Dat laatste vertrouwen is weg na 45 meldingen.
