Klacht: 5% kans om in te.loggen via app en roon

Stef Franken op 27 mei 2022 over Qobuz in de categorie Algemeen, Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Qobuz klacht inloggen..

Bijna iedere dag geen mogelijkheid om in te loggen. Wel 45 mails gestuurd en gevraagd om mijn geld.terug te krijgen.

Jaar abbonnement ongevraagd verlengd, terwijl tijdig opgezegd. Geen antwoord op mijn vragen hierover.

INLOGGEN NIET MOGELIJK.VIA QOBUZ APP EN QOBUZ VIA ROON APP.. SLECHTS SPORADISCH..WAS OOIT LID VOOR EEN JAAR EN NOGMAALS EEN.KANS GEGEVEN. ZEER.SLECHTE BEDRIJFSPOLICY EN ZE HEBBEN GEWOON MALING AAN DE CONSUMENT. MEN GAF ZELFS AAN DAT ZE MIJ TIJDIG OFFLINE HOUDEN. HOE ARROGANT KAN JE ZIJN!!

MIJN ADVIES:

WORDT GEEN LID VAN QOBUZ.. MUZIEKKEUZE TOP..SERVICE ZEER ZEER SLECHT..WEL BETALEN..MAAR NIET LEVEREN…

MOET NIET GEKKER WORDEN ..

Gewenste Oplossing:

Refund of permanent gebruik kunnen maken waarvoor ik heb betaald. Dat laatste vertrouwen is weg na 45 meldingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qobuz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qobuz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stef Franken