Klacht: Qliner 350

op 07 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9:12 moest de qliner 350 bij de halte arriveren, helaas zat hij vol en reed hij door. Mijn eerste gedachte was dat er nog wel een extra bus zou komen, dit was niet het geval, wat ik erg slecht vind! Dit betekend dus dat ik, met 10 andere te laat komen bij onze afspraken en dan heb ik nog niet eens over de mensen die bij de andere haltes staan te wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er een extra bus word ingezet, want de 350 zit altijd erg vol en ik snap niet waarom dit niet al gebeurd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 september 2016 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alinda,

Wat jammer om te horen dat je niet met lijn 350 mee hebt kunnen reizen, omdat deze te vol was! Ik heb het nagekeken, en ik zie in het volgsysteem inderdaad een melding van de chauggeur staan dat hij helaas vanwege drukte niet alle passagiers mee heeft kunnen nemen. Dit is bij de regio bekend en dit zal daar verder bekeken worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Alin