Klacht: Wederom: Overvolle bus, chauffeur laat cliënt met verstandelijke beperking staan

teamleidster Marieke Hilhorst op 17 januari 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn collega begeleid een bewoner met een verstandelijke beperking naar de bus, Hij gaat per bus naar de dagbesteding. De bus lijn 9 Halte familiehotel – Groningerweg om 8.05 ( maandag 16 januari 2017) is weer doorgereden omdat de bus vol was. Er werd gemeld er komt zo een bus achteraan. Dit is niet het geval er wordt tot nu toe geen extra bus ingezet. Ze moesten wachten op de volgende bus ruim een half uur later waardoor de bewoner te laat kwam. Dit veroorzaakt veel stress bij deze bewoner en heeft hier de hele dag last van. Hij heeft geen vertrouwen meer in de buschauffeurs.

Gewenste Oplossing:

Ik weet dat vaak dezelfde chauffeurs op de route rijden leg deze chauffeurs uit dat ze er rekening mee houden dat er een woongroep voor verstandelijk gehandicapten is gevestigd is aan de Groningerweg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door