Klacht: wat van chauffeurs heeft u op de bus rijden

B Tuit op 11 september 2021 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

mijn zoon reed vanmiddag bij driebond groningen om plus minus 15.50 15.55 waar bij hem achterop
een bus aankwam lijn 5 richting ter sluis hij zag in de spiegel de bus hij zat links voor de rotonde en
de bus nam de rechte baan en net voor de rotonde ging de bus naar links en sneed hem volledig af
waar bij hij zo wat de midden berm in moest van de schrik bekomen ging hij achter de bus aan en ging naast hem rijden waarbij de vrouwlijke bus chauffeur ook nog eens de midden vinger om hoog stak dit is nu de tweede keer dat dit gebeurt bij die rotonde wat walgelijk van zo,n chauffeur ik ben zelf vrachtwagen chauffeur maar dit is bij mij niet de manier dat je op een bus rijd ik zou die dames en heren toch beter de regels van het verkeer meegeven en op cursus sturen B T uit Eenrum

dat je die chauffeurs aan pak en op het matje roept 2e klacht de laan uitsturen dat zijn toch geen manieren je moet voor het bedrijf op komen maar dit kan je niet maken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Tuit