Klacht: Wangedrag nieuw buschauffeur bus 1 Qbuzz Utrecht

YwanYwan op 26 mei 2024 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Er stapt een oude vrouw in in de Jacobstraat met rollator. Chauffeur trekt direct op nog voordat ze kon gaan zitten. Mevrouw klapt met haar gezicht vol op de glazen plaat bij de middendeuren. Mensen roepen dat chauffeur moet stoppen. Wat doet deze engerd? Hij trekt gewoon eerst op en stopt dan waardoor mevrouw nog een keert met haar gezicht tegen de glazen scheidingswand slaat. Een andere mevrouw valt door de bus een. Meneer vindt het niet nodig zijn excuses te maken of zelfs maar te informeren hoe het gaat.

Wanneer de vrouw met de rollator wil uitslapen bij de Japuradreef maakt deze nieuwe chauffeur het nog bonter. Hij weegt te stoppen bij de halte maar stoot er ruim voor. Waardoor de toch al hoge uitstap nog hoger wordt voor mevrouw. Deze klant moet uit de bus getild worden en haar rollator ook. Wederom doet de chauffeur alsof zijn neus bloedt. Schandalig!

Busnummer 4601.
Uiterlijk kale man, licht geint, zwarte zonnebril, misschien een snor van middelbare leeftijd, zwart shirt. Niet eerder gezien op deze lijn in Utrecht.

Deze mafkees van de bus halen.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Qbuzz
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YwanYwan