Klacht: Qbuzz betaald niet terug

Doemaarwatkanmijhetschelen op 14 april 2025 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 maart j.l. is er teveel afgeschreven van mijn OV chip kaart. 9,30 euro ipv 4,54 (ritprijs met 40% korting) ivm abonnement. Al 2x teruggevraagd en een klacht bij Qbuzz ingediend. Ze reageren gewoon niet. Ik voel mij bestolen en niet serieus genomen. Het is een zootje bij Qbuzz van alles gaat mis sinds ze de consessie van Arriva overnamen. Wat een ellende weer voor de reiziger.! Ik wil gewoon mijn geld terug. Dat zou gemakkelijk gaan. Mijn vriendin maakte dezelfde reis. Bij haar klopte het ook niet. Zij kreeg het wel vlot terug. Ik wil gewoon mijn geld terug ik voel me bestolen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon de ritprijs terugontvangen 9 euro 30. Wat dit lijkt allemaal nergens op zo.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Reactie van de melder van de klacht Doemaarwatkanmijhetschelen

1 maand geleden - Teveel betaald voor busreis. 2x teruggevraagd ze reageren gewoon niet. Nu maar klacht indienen het wordt anders gewoon niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doemaarwatkanmijhetschelen