Klacht: Niet op tijd en rijden gewoon weg

op 04 maart 2020 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

op 3 maart 2020 wilde ik mijn bus pakken om 16.50 lijn 7 op de slangenburg te dordrecht. Daar ik slecht ter been ben na operatie loop ik niet snel dus ik steek mijn hand oo dat ik graag nog mee wil chauffeur schudde zijn hoofd nee en reed door. Jammer maar oke ik wacht wel voor de bus om 17.05. Geen bus om 17.05 maar om 17.20 nog niks die moest toen eral zijn en wegrijden. Stond inmiddels al met chauffeur te praten van lijn 5 van waar blijft mijn bus ik wil ook graag naar huis, sorry mevr. ze hebben vertraging door de brug, hhmm oke. komen er opeens 2 bussen aangereden een lijn 5 en daarna lijn 7 ik loop erheen lijn 5 maakt plaats voor lijn 7 en die rijdt er ook gewoon vandoor. Dus weer geen bus voor mij om naar huis te kunnen. nu vraag ik je wat is dit voor gedrag. Niet kijken niet luisteren. De bus die wegdraaide om plaats te maken voor lijn 7 heeft mij uiteindelijk maar thuis gebracht. Maar is dit normaal Nee ik heb meer dan half uur staan te wachten in de kou en regen slecht ter been en erg ontevreden. en dit gebeurd vrijwel iedere dag. Los jullie problemen op.

Als de bus eens een keer op tijd is en kijkt naar de mensen die staan te wachten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gomein