Klacht: Bus komt niet

op 17 april 2019 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 april wilde ik tegen 12 zes de bus naar nieuw-lekkerland nemen vanaf Kralingse zoom. Ik heb daar 3 kwartier op kunnen wachten. Nergens een melding over een vervallen dienst. De dame aan de telefoon wist ook niet wat er aan de hand was. Dit is letterlijk dr reiziger in de kou laten staan.

Gewenste Oplossing:

Tijdige meldingen vervallen diensten via displays maar ook via de nodige OV-apps

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bestel2019