Mijn Klacht:
Ik werk op Utrecht Centraal en ga 5 dagen per week met lijn 1 naar mijn werk. En hij komt werkelijk NOOIT op tijd bij mijn halte de Amazonedreef. Altijd vertrekt hij te laat vanaf de beginhalte.
Regelmatig valt de bus op het laatste moment uit omdat hij defect is, dan komt er ook geen vervangende bus.
Veel te kleine bussen met veel te veel mensen erin.
Overstap missen dankzij Qbuzz.
Laat thuis dankzij Qbuzz.
Zoveel ergenissen elke dag dankzij Qbuzz.
Qbuzz heeft echt schijt aan de reizigers. Ze zouden eigenlijk korting moeten geven omdat ze de reizigers zo in de kou laten staan, letterlijk en figuurlijk.
Vraag me af of het het doel is van Qbuzz om zoveel mogelijk reizigers NIET op tijd te laten komen.
’s avonds maar 2x per uur rijden en dan niet op komen dagen zodat je een uur kan wachten.
Hoe moeilijk kan het zijn om een keer op tijd te komen? Ik moet op mijn werk ook op tijd komen!
Gewenste Oplossing:
Bussen laten rijden conform dienstregeling.
Chauffeurs die op het industrieterrein Overvecht extra schaften en dus bussen laten vervallen aanspreken