Klacht: 2 klachten

Lydia B op 08 april 2025 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanochtend 8/4 kwam de bus 21 helemaal niet bij halte Hoogwaak Noordwijk om 7.22
en vanmiddag weer lijn 21 vanaf Leiden naar Vuurtoren plein Noordwijk aankomst 18.05 was de buschauffeur ronduit onbeleefd tegen 2 duitse toeristen die niet snapte hoe in te checken en daarna stopte hij de bus bij halte Willem van de Berg stapte uit en deelde ons woest mee dat we allemaal konden gaan lopen.
Sommige reizigers zijn inderdaad gaan lopen. Tegen de rest van de reizigers was hij woest. we moesten maar zien want iemand… wie ,dat weet geen mens zat elke keer op de stop knop te drukken zei hij.
Alle passagiers uit de bus. Iedereen van slag.
na 10 minuten en veel gebrul van de chauffeur besloot hij verder te rijden.
dit slaat nergens op. de bus zat bomvol. iedereen wil naar huis. zat echt niet op een boze chauffeur te wachten

I

Gewenste Oplossing:

lijnen op tijd rijden en beleefde buschauffeurs

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lydia B