Klacht: puntensysteem

op 06 juli 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

er staat een paal met producten in de winkel en voor punten, kom bij de kassa werd gelijk verteld dat ze niet weet of het wel gaat lukken, vervolgens zegt ze ja het gaat niet. ik vraag waarom niet want staat er op ze was niet heel vriendelijk dus heb maar gelijk betaald en gezegd dat het een raar puntensysteem is als je ze niet kan inleveren. ze was zeker niet vriendelijk en in dit zelfde filiaal word heel vaak gebruld naar elkaar (personeel) dit betreft het filiaal Noordwijkerhout vrouw heeft Carla waar dit nu om gaat

als ik het betreffende product wel op mijn punten kan krijgen en zei dit IETS vriendelijker kunnen brengen. en de spullen weg halen als dit niet meer in de aanbieding is. en misschien een tip dat ze af en toe eens naar de winkel gaan om tekijken hoe het er hier aan toe gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carlaatje13