Klacht: puinhoop

op 26 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben zo klaar met IKEA. Voor 2000 euro heb ik spullen besteld, inclusief bezorging en montage. Nu krijg ik doodleuk een bericht dat ze de spullen niet in mijn woning gaan neerzetten op de derde etage. Ze gaan de spullen op de begane grond neerzetten vanwege corona. Wat voor een onzin is dit? Toen ik de bestelling telefonisch plaatste, hebben ze nooit gezegd dat ze tot begane grond bezorgen. Sterker nog, ze hebben gevraagd naar de aanwezigheid van een lift en hebben aangegeven dat de spullen in mijn woning neergezet zou worden.

Moet ik een grote PAX kast, logeerbed, commode, keukenkasten etc op mijn rug binden en naar boven sjouwen?

Ik bel naar de klantenservice over het bovenstaande. Zegt de mevrouw doodleuk: ,,meer mensen klagen hierover. U kunt ook de order annuleren.”

Nou IKEA, jullie hebben blijkbaar geen geld nodig. Rot bedrijf.

Ook wilde ik een badkamerkast kopen inclusief montage. Krijg ik telefonisch te horen dat ik voor de montage naar de winkel moet gaan. De montage kan niet telefonisch geregeld worden. Dit is echt achterlijk.

Ten derde, ik heb keukenkasten gekocht. Hiervan wil IKEA de montage niet doen want ze doen alleen de montage van complete keukens. Weer eens klantonvriendelijkheid.

Tot slot, medewerkers klantenservice zijn onvriendelijk en slecht te bereiken. Je staat ruim 30 minuten in de wacht. Ik heb een grote order van 2000 euro besteld. Toen ik meer producten erbij wilde bestellen, kon dat niet meer. Wat een achterlijk, onvriendelijk bedrijf. Tijd voor IKEA om te vertrekken uit Nederland!

spullen bezorgen en in mijn huis neerzetten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nalrampa