Klacht: PS51E8000 Plasma TV 2012 Samsung gaat zelf uit en aan. Nu voor de 2de keer.

op 26 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hi allen,
In apr2012 heb ik de PS51E800 tv gekocht.
Dat is een tv van zeg 2000,= euro.
In aug-sep’12 begon hij eerst per week, toen per dag, toen continue uit te vallen. Dwz de tv gaat zelf uit een aan. Het uit en aan gaan kan ook komen door op de afstandbediening op harder/zachter te drukken.
Deze is de eerste maal gerepareerd bij mij thuis, in sep’12.
Het moederbord is vervangen. Helemaal top, want de TV blijft gewoon aan, en je kan weer normaal tv kijken.
Nu nov-dec’12 begon het weer op nieuw. Weer eens per week, tot praktisch continue uit en aan springen.
Er is een tweede reparatie aangevraagd, maar nu moeten ze hem ophalen. Resultaat tzt, maar als het dezelfde soort reparatie is, verwacht ik weer na een maand of 2-3 dat de tv weer uit en aan gaat door zichzelf.
Het is schandalig dat de een tv, 200 of 2000 euro, binnen een paar maanden kapot gaat, zelf na een reparatie.
Mogelijk exemplarisch, maar wij hebben iig een fijne kerst gehad zo. Ik heb een 10 jaar oude beeldbuis en satelliet ontvanger gepakt, en deze op de tafel voor de dure platte samsung tv gezet. Schandalig !
Ik heb de klacht duidelijk gefilmd, het is te zien op 8x youtube; https://www.youtube.com/ms1001ms of https://www.youtube.com/watch?v=B7rCdgvHU3o
Bedankt voor lezen en kijken.

Ik denk dat repareren geen oplossing bied.
Ik verwacht een vervanging van deze kapotte PS51E8000 samsung tv. OF geld retour.

Alle klachten die gemeld zijn door ms1001ms